my lovely family !

assalamualaikum ! anak pak naim kembali setelah 2 minggu kodd ta bising kat sini ! haha ! okay my sweetie fellows ! aku na cite pasal family aku lha ! we , na batak jap , aku ade family wehh ! haha , gile , aku ade 4 org adek beradek termasok aku lha sayang , n 1 bpk , 1 mak , so , semuenye 6 lha kan ? ok , firstly , bpk aku , mohd naim b omar , keje sbgai polis , n ade keje sampingan tao , bpk aku ade restoran ! name die aroma ikan bakar ! bpk aku usehekan kdi ni ngan ma lovely mom , hazura binti kusman ! pekerjaan tetap die cikgu kat skbbks ! aku bangge ade parents mcm dorang , ni kdi bpk aku ,
sory , ta bole upl lha , menci ! haha ! kay , ni abg aku yg sulong , name die nadhir asyraf b mohd naim , umo 20 , blaja kat PSA , aku tao ta hensem ! haha ! okay , 
ha ! ni kaka aku merangkap penyimpan rahsia aku ! haha , kitorang ade secret sesame sndiri taookk ? haha ! name die ainaa nabilah binti mohd naim , umo 18 n ta sambong belaja , die jadi cashier kat kdi bpk aku , haha ! cian , :D 
okay , yg ni , abg aku yg ketige , arif zakwan b mohd naim , umo 16 , skola same ngan aku kat seri tanjong , org kate abg aku ni hott , hott sgt ke ? panas ? haha , ensem kan ?  mcm aku , haha , die ni funny tao , kalau aku tenga sedih , die slalu wat kelakar ! 

okay , yg ni lha aku ! comel ? haha . perasan ! yaya , aku seda aku gedik ! kay ? name aku ainaa iylia bt mohd naim ! umo 13 , skola seri tanjong , single ! available ! haha ! dat's all , n gamba parents aku , nanti lha aku upl , tp ade gamba aku ngan mak aku , jap , upl luu , 
yea , aku gemok ! aku seda , dat's all aku na cite , k baii my fellows ! see u next post ! :D btw , comel kan ? haha !