hee !

haii sweetie fellows ! hee , korang-2 , semalam kan aku ngan kakak aku g sopping-2 ngan mak aku ! hee , dekat ruma tak ade bende na dibuad , so , kami bertige punn bersiap lantas pergi sopping !

hee , na tau tak , lepas aje kitorang bertige beli brg , kitorang masokk lha dalam kedai jam yg satu ni , lepas tuh pulakk , ternampak lha jam BONIA yg terlebih cantek ! wah ! cantek sangad !

aku ckp lha kat kakak yg jage tuh , nak tengok jam bonia tuh , die punn keluarkan lha , aku belek-2 jam tuh , lame tau , lepastuh mak aku ckp , kalau mak beli , adek kene selalu pakai , nanty kang jadi mcm jam elle tuh , mak beli kan , adek letak bawah bantal aje buad tdo !

OHH MYYY ! terkejott aku , dalam kepale , eh , siyez ke ni mak nak belikan ni ? aku tanye lha mak aku ,'' bia betikk mak nak belikan ? ya tak bawak duet ni mak , '' mak aku ckp , kalau nak amek je lha , mak bwk duet ,

gile ! happy siodd ! aku punn ckp , okayokay , thanks so much mak ! i lapp you ! hee , ya janji ya tak simpan bawah bantal tapi ya simpan dalam kotak , na pakai mase raye , lepastuh da alng-2 mak aku bagi green light tuh , kakak aku punn menyebok lha jugakk ! die punn nak jam jugakk ,

tapi , lantak kau lha , yg penting aku da dapat jam tuh ! hee , makkk ! YA SAYANG MAK GILE-2 AH ! haha :D ,