hupdate ,

assalamualaikum ! hikhok ! cik lyea di sini ! haih , kenape lha tahap kemalasan nak hupdate belog ni makin meningkat ? ade cadangan tak mcm mane nak hilangkan kemalsan aku ni ? haih =='' n korang ingat tak pasal entry yg pakwe aku ngan ex die tuh ? bergadoh besar beb ngan die malam tuh ! habes sume air mate , air hidung sume keluar ! tapi , aku ni jenis kalau da tao cerite sebenar , aku teros okay , tak suke ah mara lame-2 ni , nanty kalau tetibe kite hilangg die kite yg sedih kan ? menyesal pulakk nanty , aku tanye bestie die , ape cerite , bru  aku tao yg sebenarnye perempuan tu yg terhegeh hegeh nak kat die balek , tapi bie aku tak lyn sebb die syg aku , haih , apasal lha maruah perempuan ni murah sangad ? tak malu ke mintak couple ngan lelaki ? da sakedkan haty bie aku , kau tinggalkan dea mcm tu aje , pastuh senang-2 aje kau nak mintak couple balek kan ? no wayy , aku tak kan biakan superBIE aku jatoh kat kau perempuan ! nak tao ape akhirnye , aku da maafkan die lha , die merayu bukan maen lagi , aku tak sanggop nak tengok die mcm tuh , so , aku maafkan aje lha , hee , #ailoveyoumorethaneverythingbie <3



p/s : minggu depan aku ngan die sebulan ! hee :DD