JUSTIN BIEBER ! winkwink ! *_*

assalamualaikum sweet fellows ! sehad korang ? hee ! da lame aku tak hupdate , n hari ni , 10 minit lepas je berbuke , aku nak cerita pasal JUSTIN BIEBER !

yess ! JUSTIN BIEBER ! korang kenal itu budak ?erkk , budak ke ? aku rase die tuh da pangkat abg aku dah , hee , ape-2 lha !  :D okay , berbalik kepade tajok diatas , aku mule kenal jb ni mase umo awal 12 tahunn , aku yg kenal die tapi die ta kenal aku punn , haha , dulu sampai lha skarang aku gile dekat jb ni sangad-2 , sampaikan nme sebenar , umur , tarikh lahir , awek , scandal , ape yg die buad , die pegy mane , dan byk lagi lha pasal die , sume aku tau ! apatah lagi semue lagu die aku hafal ! bukan na ckp sombong lha kan , tapi mmg betol punn  ,

tapi sekarang aku da kureng lha nak hupdate-2 pasal dea lagi , tak de mase , tapi kan , aku rase jb ni ade gune sihir lha , sihir ape punn die gune , tu aku ta tao , yg penting , lepas balek skola tadi , aku tak de bende yg na dibuad , aku lyn lha sume lagu die , n aku da mcm gile balek kat die ouh ! mmg tak bole na dinafikan lagi !

haih ==''
tapi ken , aku ade jugakk terbace kat satu laman web ni , yg mengatekan <---------skemanye ayat ! si JUSTIN BIEBER ni ckp islam F*** ! betol ke ? haih , musykil betol , ape-2 lha , tapi  , kalau betol punn , die mesti lha ade mintak maaf betol ? haih =='' pelik-2 bin ajaib ! yg penting skarang ni aku da gile-2 kat JUSTIN BIEBER ni balek , n aku ni totally a BELIEBER ! hee <3 lovelove !


 LOVE YOU JUSTIN DREW BIEBER ! :D