apabila pashmina aku dibuat alas meja ,

heyhey korang ! korang-2 , korang nak tahu tak ? ade ke patot pasmina yg aku baru aje beli , tak sampai seminggu punn aku beli , mak aku da buad pashmina tuh jadi kain alas meja !

haish , alkisah nye mcm nehh , mlm tuh , mak aku crikk lha alas meja die , nak lapik kat meje die , die crik-2 , tak jumpe-2 , lepas tuh , aku punn buad donno aje lha kan , aku teros ah masok bilek , tdo ,

lepas tuh , esok paginye aku bangun , pegi kat ruang tamu , tuptup ! aku pun ape lagy ? menjerit mcm tarzan lha ! ape lagy ? panggil mak aku , tengok-2 die amek nye aku punye pashmina , di buadnye alas meja ! terok betol lha mak aku nehh !

mak aku punn gelak aje , dah lha bru beli ! haih =='' ! jgn harap aku nak gune pashmina tuh , aku tengokk pun da tahu , pashmina tuh layak dipakai kat meje jea ! haha nak tengok gamba die ? jap ek , aku upl luu , haha